mandag den 26. november 2012

En stor oplevelse...

Hej igen :)))
Vil bare lige sige, at i dag især er en god dag at starte en blok, da jeg har fået en stor men uvurderlig gave af min far!
Jeg skal en tur til Japan og besøge min all-time bedste veninde som har valgt at tage et halvt år med studier dér!
Jep, jeg sagde Japan - hun læser nemlig Japansk og hvor lærer man sproget bedre end i landet hvor det tales?
Nå, men hvor om alting er skal jeg ihvertfald ned (siger man ned om Japan??) og besøge hende efter Nytår - og hold op hvor jeg glæder mig!!!!
Jeg har ikke set hende siden 1. September så det bliver bare så skønt at se hende igen, og se hvordan man lever og begår sig i et så fjernt land som Japan!!!
 
Jeg kender jo intet til Japan - altså det passer ikke helt - jeg kender en del til hvad de spiser, men jeg kan intet sige på Japansk, så det er mit mål at lære nogle få basis termer så jeg kan begå mig når jeg kommer afsted!
Jeg har brugt hele dagen på at google ting man kan lave og se der nede - hovsa :))))
 
I morgen skal jeg på arbejde, juhuuu elsker mit arbejde - så der kommer nok et indlæg med lidt billeder :)
 
Håber I nyder jeres aften :)))
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar